افزایش حمایت از شرکت های حوزه سلولهای بنیادی و پزشکی بازساختی در راستای توسعه صادرات و انتقال فناوری

جلسه ای با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد، تعدادی از سفرای ایران در چند کشور و جمعی از مدیران عامل شرکت های حوزه سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در محل وزارت امور خارجه برگزار گردید.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، جلسه ای با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد، تعدادی از سفرای ایران در چند کشور و جمعی از مدیران عامل شرکت های حوزه سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در محل وزارت امور خارجه برگزار گردید.

در ابتدا، دکتر حمیدیه، دبیر ستاد نسبت به حمایت از توسعه و انتقال فناوری های حوزه سلولهای بنیادی و پزشکی بازساختی و تعامل با کشورهای هدف جهت ایجاد فرصت توسعه همکاری‌های مشترک آموزشی و پژوهشی ایران و دیگر کشورها تاکید کرد و گفت: تلاش‌ها و پیگیری‌های این وزارت خارجه زمینه‌ساز ارتباط مؤثر با کشورهای منطقه است و ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، در راستای توسعه همکاری های بین المللی موضوع انتقال فناوری، آموزش و توانمند سازی پزشکان، راه اندازی مراکز سلول درمانی و صادرات تجهیزات سلول درمانی  را در کشورهای همسایه دنبال می کند.

سپس شرکت های حوزه سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی با معرفی محصولات خود به بیان ظرفیت های خود در حیطه صادرات محصولات به کشورهای مورد نظر پرداختند. سفرای هر کشور نیز با بیان شرایط صادرات محصولات سلولهای بنیادی و پزشکی بازساختی به کشورهای هدف، به بحث و تبادل نظر در این زمینه پرداختند.

 

 

کلمات کلیدی
//isti.ir/Zzow