افتتاحیه مدرسه پاییزه سلول های بنیادی مرکز جامع سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی دانشگاه علوم پزشکی تهران با همکاری تیم فاران سلول برگزار شد

روز اول سخنرانی این رویداد علمی با نام «سل پلاس کالج» در بخش وبینار با محوریت ژن، سلول، بافت- از آزمایشگاه تا محصول برگزار شد.

 
 
روز اول سخنرانی این رویداد علمی با نام «سل پلاس کالج» در بخش وبینار با محوریت ژن، سلول، بافت- از آزمایشگاه تا محصول برگزار شد.
 
این رویداد علمی از ۸ آبان شروع شده و تا ۱۴ آبان ادامه خواهد داشت. بخش وبینار طی سه روز ۸ ، ۹ و ۱۰ آبان ماه با حضور متخصصین و فعالان این حوزه برگزار می شود.
روز اول، با سخنرانی بخش افتتاحیه توسط دکتر امیرعلی حمیدیه، رئیس پژوهشکده زن، سلول و بافت دانشگاه علوم پزشکی تهران آغاز شد. سپس امیرحسین کارآگاه به معرفی شتابدهنده پرسیس ژن و خدمات قابل ارائه توسط این شتابدهنده در حوزه سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی پرداختند، بعد از ایشان دکتر هدی معدنی، پژوهشگر دوارتمان پزشکی بازساختی پژوهشکده رویان به معرفی محصولات دارای مجوز در بازار پزشکی بازساختی پرداختند و خانم دکتر رهبری زاده، عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس و مدیرعامل شرکت کارایاخته تجهیز آزما با موضوع فرآورده های مبتنی بر CAR T Cell Therapy و خانم دکتر سحر شجاعی، مدیرعامل شرکت ژن درمانی خاورمیانه با موضوع فرآورده های مبتنی بر NK Cell Therapy سخنرانی خودشان را ایراد فرمودند.
در بخش پایانی روز اول وبینار دکتر الکساندر سیفعلیان از انگلستان با موضوع How to commercialize your research صحبت کردند.
 
این رویداد شامل کارگاه های جانبی نیز هست که از تاریخ ۱۱ الی ۱۴ در دو بخش عملی و تئوری برگزار خواهد شد.
ثبت نام بخش کارگاه ها همچنان ادامه دارد.
کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/ZBss