اعلام زمان شروع دوره اردوی تابستانی چهارمین المپیاد دانش آموزی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی

دکتر ظهیری رئیس کمیته علمی المپیاد دانش آموزی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی از شروع دوره اردوی تابستانی چهارمین المپیاد دانش آموزی در تاریخ 12 مرداد سال جاری در محل دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول بنیادی، دکتر ظهیری رئیس کمیته علمی المپیاد دانش آموزی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی از شروع دوره اردوی تابستانی چهارمین المپیاد دانش آموزی در تاریخ 12 مرداد سال جاری در محل دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی خبر داد.

دکتر ظهیری در خصوص برنامه اردوی تابستانی افزود: دانش آموزان منتخب جهت حضور در اردو می بایست ابتدا اقدام به ثبت نام نمایند که این فرآیند در تاریخ 20 تیرماه بر اساس اطلاع رسانی قبلی از سوی مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان انجام خواهد شد و شروع دوره تاریخ 12 مرداد ماه در محل دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی می باشد و طول مدت این دوره 15 روزه بود و در تاریخ 27 مرداد ماه به پایان خواهد رسید. همچنین همانند سال های گذشته برنامه درسی این اردو مشتمل بر دروس تئوری و عملی می باشد که تاکید بر فناوری راس لوحه برنامه درسی این دوره در نظر گرفته شده است.

وی همچنین گفت: با توجه به این که دانش پژوهان می بایست به صورت گروهی نیز فعالیت داشته باشند لذا حضور آنها به صورت شبانه روزی در محل اردو الزامی می باشد.

رئیس المپیاد دانش آموزی همچنین از برنامه ریزی برای حضور دانش پژوهان در مراکز تحقیقاتی معتبر در تهران خبر داد و افزود: آموزش این دانش پژوهان توسط اعضای هیئت علمی دانشگاه های مادر کشور برگزار خواهد شد.

ایشان خواستار همکاری بیشتر داوطلبین منتخب با همکاران مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان جهت نهایی نمودن ثبت نام و تعیین تکلیف محل اسکان آنها شد.

 

 

 

کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/ZRb1