اعلام اسامی راه یافتگان به اردوی تابستانی ششمین المپیاد دانش آموزی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی به نقل از باشگاه دانش پژوهان جوان، اسامی راه یافتگان به اردوی تابستانی ششمین المپیاد دانش­آموزی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی اعلام شد.

 
 به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی به نقل از باشگاه دانش پژوهان جوان، اسامی راه یافتگان به اردوی تابستانی ششمین  المپیاد دانش­آموزی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی اعلام شد.
دکتر سلطانی نژاد رئیس کمیته علمی این المپیاد در گفتگو با خبرنگار ستاد در این رابطه افزود : مرحله دوم این المپیاد به همت سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان به طور همزمان و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در تاریخ 24 خرداد ماه سال جاری در مراکز استان های سطح کشور برگزار شد.
رئیس کمیته علمی المپیاد گفت: برنامه ریزی های لازم جهت برگزاری مرحله نهایی( آموزش های تئوری و عملی اردوی تابستان) صورت گرفته و طبق برنامه های پیش بنیی شده از طرف باشگاه دانش پژوهان جوان این برنامه عملی خواهد شد
شایان ذکر است دانش آموزان حاضر در آزمون مرحله دوم می توانند نتایج آزمون را از سامانه همگام باشگاه دانش پژوهان جوان به آدرس oly.medu.ir  ملاحظه کنند.
کلمات کلیدی
//isti.ir/ZNYr