اعطای تسهیلات ویژه بانک قرض الحسنه مهر ایران به شرکت های دانش بنیان

شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند از بانک قرض الحسنه مهر تسهیلات ویژه 750 میلیون تومانی دریافت کنند.

به گزارش روابط عمومی ستاد توسعه فناوری‌های پزشکی بازساختی و سلول‌های بنیادی، بانک قرض الحسنه مهر ایران در نظر دارد تا در راستای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان تسهیلات ویژه ای را به این شرکت ها به صورت اختصاصی در سامانه اعتباریار ارائه کند.

مبلغ این تسهیلات برای شرکت های دانش بنیان 750 میلیون تومان در نظر گرفته شده و نوع تسهیلات به صورت سرمایه در گردش است.

نرخ کارمزد تسهیلات شرکت های دانش بنیان نیز چهار درصد بوده و باید در مدت 24 ماه بازپرداخت شود.

در شرایط استفاده از این تسهیلات آمده که شرکت های دانش بنیان باید دارای حداقل یک سال صورت مالی ، ماهیت حقوقی شرکت سهامی خاص یا مسئولیت محدود و عدم مشولیت ماده 141 قانون تجارت با حداقل سرمایه ثبتی مبلغ 50 میلیون تومان را داشته باشند.

همچنین دارا بودن گواهی دانش بنیان، فناور یا خلاق (عضو مراکز رشد و پارک های علم و فناوری) و سابقه مناسب رفتار اعتباری در نظام بانکی و نبود استعلام منفی برای شرکت و اعضای هیئت مدیره از دیگر شرایط لازم برای دریافت این تسهیلات است.

برهمین اساس، شرکت‌های دانش بنیان متقاضی می توانند برای دریافت این تسهیلات با شماره تلفن 96862125 تماس حاصل کنند و یا به آدرس اینترنتی www.etebaryar.com مراجعه کنند .

گفتنی است پیش از این نیز بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در راستای حمایت از شرکت های دانش بنیان، تفاهم‌نامه‌ای با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری امضا کرده و مقرر شده بود یک هزار فقره وام قرض‌الحسنه به شرکت‌های دانش‌بنیان معرفی شده از سوی این نهاد پرداخت کند

کلمات کلیدی
//isti.ir/ZTdx