آغاز ثبت نام هفتمین دوره المپیاد دانش آموزی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی

دکتر سلطانی نژاد رئیس کمیته علمی المپیاد دانش آموزی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی به نقل از سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان از آغاز ثبت نام هفتمین دوره این المپیاد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی ، دکتر سلطانی نژاد رئیس کمیته علمی المپیاد دانش آموزی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی به نقل از سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان از آغاز ثبت نام هفتمین دوره این المپیاد خبر داد.

رئیس کمیته علمی در خصوص هفتمین دوره المپیاد دانش آموزی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی گفت: ثبت نام این دوره از این فرآیند علمی از تاریخ 15 لغایت 22 آذر ماه در سامانه همگام سازمان استعدادهای درخشان به آدرس oly.medu.ir خواهد بود.

دکتر سلطانی‌نژاد یکی از اهداف اصلی برگزاری این رویداد علمی را تربیت و هدایت دانش‌پژوهان به سمت دانشگاه‌های نسل سوم و چهارم در آینده‌ای نزدیک دانست و ادامه داد: این رویداد تلاش دارد تا با تمرکز بر زیست‌بوم فناوری و نوآوری، اندیشه اجرای پروژه‌های محصول‌محور در دانشگاه‌ها را در ذهن بپروراند و آموزش‌های افراد منطبق با نیازهای محصولات فناورانه در کشور صورت گیرد. همچنین در صدد هستیم به وسیله این رویداد به شناسایی دانش آموزان جوان و مستعد کشور بپردازیم تا بتوانیم  حمایت، تقویت و آموزش‌های مبتنی بر خلاقیت و مهارت به منظور ارتقای سطح علمی  دانش‌آموزان علاقمندان و مستعدد را در این حوزه به سرانجام برسانیم و از این راه سن محققین این حوزه را به حداقل برسانیم.

وی در پایان افزود: علاقمندان به شرکت در این المپیاد توجه داشته باشند که منابع تخصصی مراحله اول شامل فصل های منتخبی است که به شرح ذیل می باشد.

کلمات کلیدی
//isti.ir/ZRCs