مصاحبه با دکتر محمودی مدیرعامل شرکت دانش بنیان روژه

در گفتگو با دکتر محمودی مدیر عامل شرکت دانش بنیان روژه گفت: گروه تولیدی روژه تکنولوژی در سال 1393 تاسیس شده است و در حال حاصر بزرگترین تولید کننده کیت های حوزه Sample preparation و molecular diagnostics می باشد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول های بنیادی، در گفتگو با دکتر محمودی مدیر عامل شرکت دانش بنیان روژه گفت: گروه تولیدی روژه تکنولوژی در سال 1393 تاسیس شده است و در حال حاصر بزرگترین تولید کننده کیت های حوزه Sample preparation   و molecular diagnostics  می باشد. روژه تمامی محصولات خود را در واحد های تحقیق و توسعه خود طراحی می کند و در خط تولیدی خود که از استاندارد های بین المللی از جمله ISO9001، ISO13485، GMP و .... پیروی می کند. با کیفیتی بالا و ثابت به تولید می رساند. تولیدات این مجموعه در تحقیقات مرتبط با سلول های بنیادی و همچنین در تشخیص های وایرال مرتبط با پیوند سلول های بنیادی کاربرد ویژه ای دارد.

ایشان در ادامه افزود: این مجموعه همچنین با در اختیار داشتن کلین روم های تحقیقاتی از کلاس 100000 تا 10000 تحقیقات گسترده ای را در زمینه مهندسی بافت آغاز کرده است که بتواند در آینده ای نه چندان دور تاثیر ویژه ای در این علم استراتژیک چه در سطح ملی و چه در سطح بین المللی داشته باشد. در حال حاضر در این مجموعه بیش از 100 متخصص مشغول به فعالیت هستند و با تمام توان در جهت شکل دهی آینده ای بهتر تلاش می کنند.

کلمات کلیدی
//isti.ir/Zpws