مرکز طبی کودکان برگزار می نماید:

سی و دومین همایش بین المللی بیماری­ های کودکان به صورت مجازی

مرکز طبی کودکان به عنوان یک بیمارستان مرجع دانشگاهی به ارایه خدمات بهداشتی، درمانی، تشخیصی، بازتوانی، آموزشی و پژوهشی به کودکان می پردازد. این بیمارستان با برخورداری از کارکنان متخصص و توانمند، ضمن تربیت نیروهای پزشکی تخصصی و فوق تخصصی کودکان تلاش می نماید تا با رعایت اصول اخلاق حرفه ای و اسلامی، اعتباربخشی و ایمنی بیمار، سلامت کودکان و جامعه را ارتقا بخشد.

سی و دومین همایش بین المللی بیماریهای کودکان و هفدهمین همایش ملی پرستاری کودکان توسط گروه کودکان دانشگاه علوم پزشکی تهران و مرکز طبی کودکان، و قطب علمی طب کودکان کشور و با همکاری فرهنگستان علوم پزشکی، انجمن های علمی تخصصی و فوق تخصصی کودکان و مراکز تحقیقاتی مرتبط با سلامت و بیماریهای کودکان و نوجوانان در شهر تهران برگزار می گردد.

کنگره بین المللی اطفال  از سال 1985 که راه اندازی شد ، بزرگترین و شناخته شده ترین محققان و دانشمندان پیشگام را از هر زمینه در طیف مراقبت های بهداشتی مربوط به اطفال گرد هم آورده است.  امسال ، سی و دومین کنگره بین المللی کودکان ، 2 تا 6 نوامبر به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می شود. با توجه به بیماری همه گیر کرونا ، کنگره ما امسال کاملاً مجازی خواهد بود و بیش از 500 شرکت کننده در جلسات آنلاین جذب می کند. ما خوشحالیم که از مخاطبان سراسر دنیا که بخشی از این رویداد هستند استقبال می کنیم. جنبه های مختلف مربوط به اطفال در این برنامه پوشش داده خواهد شد. مشارکت شما بسیار ارزشمند و مورد استقبال کمیته علمی و اجرایی کنگره قرار خواهد گرفت

 سایت ثبت نام برای کسب امتیاز بازآموزی: www.ircme.ir

 

 

http://iranpedcong.tums.ac.ir/:Reference

کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/ZoMp