ششمین همایش فن بازار ملی سلامت در تاریخ 6 و 7 بهمن ماه برگزار می گردد

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، فن بازار ملی سلامت به عنوان بازوی توسعه فناوری معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران از سال 1395 همزمان با دومین همایش و فن‌بازار حوزه سلامت فعالیت خود را ذیل دفتر همکاری دانشگاه صنعت و جامعه آغاز نموده و تلاش می‌نماید تا در راستای تسهیل ارتباط دانشگاه، مراکز رشد و شرکت‌های دانش‌بنیان با صنعت و همچنین توانمند‌سازی اعضای هیأت‌علمی در حوزه فناوری و آموزش چگونگی تجاری‌سازی ایده‌ها نقشی مؤثر ایفا نماید.

شرکت های فعال در حوزه سلامت از مهمترین ارکان این فن بازار هستند و به همین منظور از علاقمندان دعوت می شود که در سامانه فن بازار به آدرس https://fanbazar-tums.ir/  متناسب با محصولات خود غرفه خود را ارائه دهندکه در صورت تنوع محصولات در حوزه های مختلف می توان چند سالن را انتخاب کرد.

 

شایان ذکر است سامانه فن بازار بعد از تاریخ های ذکر شده هم برای عموم قابل دسترس و فعال است. راهنمای کامل جهت ایجاد غرفه در سامانه در قسمت راهنمای غرفه داران موجود می باشد. اگرچه پر کردن همه گزینه های موجود از قبیل کاتالوگ، گالری تصاویر، ویدئو و .... الزامی نیست اما  اطلاعات بیشتر به بازدید بیشتر از غرفه کمک می کند.

در صورت نیاز برای تهیه بنر، استند، ویدئو و ....  می توانید با سرکار خانم کریم با شماره 09331085488 تماس بگیرید .

غرفه ها و محصولات پربازدید در صفحه اول سامانه قابل مشاهده هستند و از غرفه های پربازدید تقدیر می‌شود.

 

 

کلمات کلیدی
//isti.ir/Zyvq