برگزاری جلسه شورای استانی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در قم

 گالری تصاویر

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، تاریخ 24 بهمن ماه 1400 جلسه شورای سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی شهر قم با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد، دکتر مصری ریاست دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر شریفی پور معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر سلطانی نژاد معاون فناوری، تجاری سازی و بازار ستاد و جمعی از مسئولان دانشگاه، اعضای هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار گردید.

در ابتدای جلسه دکتر حمیدیه دبیر ستاد بر اهمیت توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در کشور مخصوصا در شهر قم تاکید نمود و گفت: برگزاری شورای استانی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در استان‌های مختلف به متمرکز شدن فعالیت‌ها و ظرفیت‌های استان در قالب تأسیس مرکز جامع سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی و پیشبرد اهداف این حوزه کمک می کند. وی افزود: می توان با ایجاد پروژه های نوین اقدامات موثری در زمینه تولید و تجاری سازی محصولات و فناوری این استان انجام داد.

سپس دکتر شریفی پور معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی قم در این جلسه گفت: باید قدردانی ویژه از حضور دبیر ستاد و رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم داشته باشیم که میزبانی و فرصت را برای برنامه ریزی جهت آغاز به کار مرکز جامع سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی استان قم ایجاد کردند که امیدواریم شاهد رونق و شکل گیری این امر مهم باشیم.

در این نشست دکتر مصری رئیس دانشگاه ضمن تشکر از حضور دبیر ستاد بر توان دانشگاه علوم پزشکی قم در زمینه فعالیت های نوین همانند سلول های بنیادی تاکید نمود.

در پایان، نظرات افراد حاضر در جلسه با هدف شتاب بخشیدن به توسعه علمی و زیرساختی در این زمینه مطرح گردید.

   
کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/Zt3t