دکتر حمیدیه:

اخلاق حرفه ای، تعهد و بهره گیری کاربردی از دانش در راس برنامه آموزشی دانش پژوهان المپیاد دانش آموزی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی

.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی مراسم تجلیل از دانش پژوهان سومین المپیاد دانش آموزی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی با حضور دکتر حمیدیه، دبیر ستاد، دکتر مهاجرانی رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان، دکتر سالاریان معاون باشگاه دانش پژوهان جوان و دکتر ظهیری رئیس کمیته علمی المپیاد برگزار شد.

دکتر حمیدیه در این مراسم گفت: با توجه به اهمیت این حوزه از علم و در راستای ترویج آن ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی درصدد برآمد این دانش نوین را در بین دانش آموزان سراسر میهن عزیزمان ترویج دهد. دستاورد این مهم، تربیت جوانانی متعهد و با منش علمی است که در مسیر دانش اندوزی، کارآفرینی و خلق ثروت گام نهاده و امید است در اعتلای کشور نقش مهمی ایفا نمایند. این رویکرد با برگزاری چهار دوره المپیاد دانش آموزی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی مصداق یافت.

وی از تلاش مسئولین سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان تقدیر و تشکر نمود و افزود: این المپیاد با همراهی این عزیزان توانست به پرورش جوانانی بپردازد که روزی پرچم داران این مرز و بوم خواهند بود و امید است این دانش آموزان با همت خود بتوانند در آینده نه چندان دور رتبه ایران را در بین مدعیان این علم در دنیا ارتقا بخشند.

دکتر حمیدیه در پایان ابراز امیدواری نمود: برگزیدگان این المپیاد در تمامی مراحل زندگی خود اخلاق را در راس تمامی فعالیت های خود قرار دهند و متعهدانه و در کمال فروتنی در خدمت رسانی به کشور عزیزمان کوشا باشند.

کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/ZCk2