شرکت بنیان سلامت کسری، فعال در حوزه تولید فرآورده‏ های سلامت محور

جلسه ای در تاریخ 98/04/09 در محل ستاد با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد و دکتر صنعتی قائم مقام مدیرعامل شرکت بنیان سلامت کسری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی، جلسه ای در تاریخ 98/04/09 در محل ستاد با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد و دکتر صنعتی قائم مقام مدیرعامل شرکت بنیان سلامت کسری برگزار شد، ایشان به معرفی فعالیت های شرکت در حوزه سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی پرداخت.

این شرکت دانش بنیان از شرکت های خانواده زیست تخمیر است که از سال  ۱۳۹۳ فعالیت  خود را به عنوان یک شرکت استارت آپی در مرکز رشد دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران آغاز نموده است. محققین این شرکت تاکنون موفق به فرمولاسیون چندین فرآورده مورد نیاز بیماران دیابتی، ورزشکاران، کودکان و هم چنین فرآورده های سلامت محور گردیده که تمامی این فرآورده ها پس از طی مراحل قانونی پروانه تولیدی از سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت را کسب نموده اند. هدف شرکت بنیان سلامت کسری تولید با کیفیت فرآورده های وارداتی است تا کمکی هرچند اندک به افزایش دسترسی عموم مردم به داروها و مکمل های مورد نیاز است. این امر خود منجر به ایجاد اشتغال نیز می گردد به طوریکه در حال حاضر در این شرکت حدود ۴۰۰ نفر پرسنل مشغول بکار هستند.

 

کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/ZY81