پیام تبریک سال نو دکتر حمیدیه دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی

یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال بهار همواره با درس شکفتن و زندگی دوباره همراه بوده و پیام آور نوآوری، حیات و امید برای همه آدمیان می باشد. پیامی که دانشمندان در مبانی علمی سلول های بنیادی از آن الهام گرفته و با آن آشنا می باشند.

 

یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال

بهار همواره با درس شکفتن و زندگی دوباره همراه بوده و پیام آور نوآوری، حیات و امید برای همه آدمیان می باشد. پیامی که دانشمندان در مبانی علمی سلول های بنیادی از آن الهام گرفته و با آن آشنا می باشند.

خانواده فعالان حوزه سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی سالی پر از تلاش و اهتمام پشت سر گذاشته و دستاوردهای ارزشمندی در توسعه فناوری و تجاری سازی محصولات نوین داشته اند.

جمهوری اسلامی ایران طی سالهای اخیر به فضل خداوند متعال و تلاش های محققین جوان خود موجب ارتقای سرآمدی کشور عزیزمان در این حوزه راهبردی را فراهم نموده است. از این رو بر همه ماست که این دستاورد بزرگ ملی را گرامی داشته و برای تحقیق و گسترش آن کوشا باشیم.

امید است سال 1402 برای همه عزیزان مملو از خیر و برکات الهی بوده و بتوانیم در راستای نیل به اهداف ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی بیش از بیش موفق گردیم.

 

امیر علی حمیدیه

دبیر ستاد توسعه علوم وفناوری های سلول های بنیادی

 

کلمات کلیدی
//isti.ir/Zu9v