چهارمین کنگره بین المللی و شانزدهمین کنگره ملی ژنتیک ایران

.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، انجمن ژنتیک ایران با بیش از 50 سال سابقه در حوزه ژنتیک برگزارکننده کنگره دوسالانه ملی و بین المللی ژنتیک بوده با سابقه برگزاری 15 دوره ملی و 3 دوره بین المللی برگزار می‌کند:

این رویداد علمی با همکاری انجمن سلولی- مولکولی ایتالیا (SIBBM) ، شبکه جهانی USERN و انجمن ژنتیک ایران، فروردین ماه ۱۳۹۹ در تهران برگزار می شود.

در راستای نیل به هدف دانشگاه های نسل سوم (کارآفرین)، برای اولین بار دو رویداد جدید با عنوان جشنواره تجاری سازی و جشنواره دانش آموزی به کنگره پیش رو  اضافه شده است.

هدف از برگزاری اولین جشنواره بین المللی تجاری سازی ایده ها، محصولات و خدمات حوزه ژنتیک، شناساندن ظرفیت های بازار به صاحبان ایده و دانشمندان و معرفی ایده ها و خدمات و محصولات این حوزه به سرمایه گذاران خواهد بود. همچنین جشنواره دانش آموزی این رویداد به شکل مینیاتوری از کنگره اصلی، زمینه را برای شناسایی پتانسیل های دانش آموزی فراهم کرده است.

شانزدهمین کنگره ملی و چهارمین کنگره بین المللی ژنتیک ایران با همکاری انجمن سلولی مولکولی ایتالیا و شبکه جهانی یوسرن در تاریخ ۲۷ تا ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد.

علامندان برای ثبت نام و شرکت در کنگره به سایت www.geneticscongress.com مراجعه فرمایند.

 

 

کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/Z452