نشست هم اندیشی دبیر ستاد با مسئولین پژوهشگاه رویان در خصوص مرکز جامع سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی رویان

نشست هم اندیشی دکتر حمیدیه، دبیر ستاد با حضور دکتر شاهوردی رئیس پژوهشگاه رویان و جمعی از مسئولین در خصوص توسعه فعالیت های مرکز جامع سلول بنیادی و پزشکی بازساختی پژوهشگاه رویان در تاریخ 23 آذرماه 98 برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی، نشست هم اندیشی دکتر حمیدیه، دبیر ستاد با حضور دکتر شاهوردی رئیس پژوهشگاه رویان و جمعی از مسئولین در خصوص توسعه فعالیت های  مرکز جامع سلول بنیادی و پزشکی بازساختی پژوهشگاه رویان در تاریخ 23 آذرماه 98 برگزار شد.

طی این نشست که به منظور بررسی روند توسعه فعالیت های مرکز جامع سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی پژوهشگاه رویان برگزار شد، دکتر بهاروند به ارایه گزارش مبسوطی در خصوص مرکز فوق پرداخت و برنامه های در پیش رو را تشریح نمود. وی در این گزارش محورهای اصلی فعالیت مرکز را توسعه آموزش، پژوهش و منابع انسانی، توسعه فناوری، تجاری سازی و بازار و توسعه مراکز خدمات بالینی عنوان نمود.

وی همچنین افزود: در حال حاضر 15 شرکت فعال در حوزه سلول های بنیادی زیر نظر مرکز جامع رویان فعالیت می کنند که در تلاش هستیم ارایه خدمات این شرکت های را در سطح ملی و بین المللی گسترش دهیم.

در ادامه اعضای حاضر در نشست که از نزدیک در جریان روند پیشرفت فعالیت های مرکز جامع سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی قرار گرفته بودند به بحث و بررسی نقاط قوت و ضعف این مرکز پرداختند.

همچنین در این نشست زیست بوم توسعه داده شده و همچنین مدل سازی ملی توسط مرکز جامع به مذاکره گذاشته شد.

 

کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/ZT52