نشست دبیر ستاد با معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی قم

جلسه‌ای با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد، دکتر شریفی پور معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی قم و دکتر کوهپایی مدیر آموزش دانشگاه علوم پزشکی قم در تاریخ 5 مرداد ماه سال 99 در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، جلسه‌ای با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد، دکتر شریفی پور معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی قم و دکتر کوهپایی مدیر آموزش دانشگاه علوم پزشکی قم در تاریخ 5 مرداد ماه سال 99 در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

در ابتدا دکتر حمیدیه با اشاره به پتانسیل های موجود شهر قم، دربحث سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی، به انجام فعالیت‌های گسترده در این حوزه بر اهمیت سرمایه گذاری در ساخت محصولات پیشرفته با توجه به نیاز بازار تأکید نمود و جذب حداکثری شرکت‌های دانش بنیان فعال این حوزه بمنظور سرمایه‌گذاری در این زمینه را امری ضروری دانست.

در ادامه دکتر شریفی به ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته ،اهداف و توانمندی‌های دانشگاه علوم پزشکی قم در زمینه توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی پرداخت. سپس، نظراتی در جلسه با هدف شتاب بخشیدن به توسعه علمی و زیرساختی در زمینه علوم و فناوری های سلول های بنیادی مطرح گردید.

کلمات کلیدی
//isti.ir/Zfxp