نشست دبیر ستاد با شرکت دانش بنیان نانوفناوران دارویی الوند: تولیدکننده محصولات دارویی مورد نیاز بیماران دریافت کننده پیوند سلول‏های بنیادی خونساز

.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول های بنیادی، جلسه ای با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد، دکتر سپهری مدیرعامل شرکت نانوفناوران دارویی الوند در تاریخ 20/03/99 در محل ستاد برگزار شد.

شرکت نانوفناوران دارویی الوند (نانوالوند) در سال 1390 تاسیس شده و نخستین محصول خود را در سال 1393 تولید کرد. هم اکنون این شرکت با تولید بیش از 46 محصول دارویی به فرم های محلول تزریقی، پودرهای تزریقی، کپسول و قرص برای بیماران دریافت کننده پیوند سلول‏های بنیادی خونساز  و همچنین مبتلایان به انواع سرطان ها، بیماری های مزمن همچون MS، آرتریت روماتوئید و پسوریازیس به عنوان یکی از تامین کنندگان محصولات بیماریهای صعب العلاج شناخته میشود. هم اکنون بیش از 490 نفر با متوسط سنی 30 سال در این شرکت مشغول به فعالیت می باشند و بیشتر آنان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر می باشند.

در این جلسه دکتر حمیدیه با اشاره به اهمیت محصولات تولیدی این شرکت از جمله داروهای مورد نیاز بیماران دریافت کننده پیوند سلول‏های بنیادی خونساز اذعان داشتند شرکت های دانش بنیان تولید کننده محصولات دارویی نوین و پرخطر نقش غیرقابل انکاری در نجات جان بیماران به ویژه در دوران تحریم بر عهده دارند. 

 

کلمات کلیدی
//isti.ir/Zbeo