نشست دبیر ستاد با رییس دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در زمینه توسعه فناوری های جدید حوزه سلول های بنیادی

 

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول های بنیادی در جلسه ای که با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد، دکتر سلطانی نژاد مدیر  فناوری، تجاری سازی و بازار ستاد، دکتر بقایی مدیر روابط عمومی و امور بین‎الملل ستاد و دکتر منظم رییس دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در تاریخ 1400/02/07 در محل ستاد برگزار شد.

در ابتدا دکتر منظم به تشریح اهداف و برنامه های دفتر توسعه فناوری سلامت بالاخص استفاده از همگرایی و هم افزایی فی مابین آن وزارت خانه و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف تحقق اهداف کلان نظام سلامت در حوزه فناوری سلامت پرداخت. ایشان توجه ویژه به استفاده از ظرفیت های تحقیقاتی فناورانه مراکز رشد و مراکز جامع سلول‎های بنیادی و پزشکی بازساختی را از مهمترین اهداف خود عنوان کردند.

دکتر حمیدیه نیز با تشریح اهداف مراکز جامع سلول‎های بنیادی و پزشکی بازساختی که با حمایت این ستاد در قلب دانشگاه های علوم پزشکی کشور راه اندازی شده اند، ابراز امیدواری کردند همکاری سازنده بین نهادهای مرتبط با حوزه سلامت بتواند به توسعه فناوری های جدید این بخش کمک کند.

کلمات کلیدی
//isti.ir/Z76q