با همکاری ستاد توسعه فناوری‌های پزشکی بازساختی و سلول‎های بنیادی؛

نخستین سمپوزیوم بین المللی «توسعه سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در کشورهای اسلامی» برگزار می شود

نخستین سمپوزیوم بین المللی «توسعه سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در کشورهای اسلامی» با حمایت دانشگاه خوارزمی وانجمن سلول های بنیادی و مهندسی بافت دانشگاه خوارزمی با همکاری ستاد توسعه فناوری‌های پزشکی بازساختی و سلول‎های بنیادی به صورت برخط برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی ستاد توسعه فناوری‌های پزشکی بازساختی و سلولهای بنیادی، نخستین سمپوزیوم بین المللی «توسعه سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در کشورهای اسلامی» در راستای گسترش ارتباطات بین المللی مابین محققان،پژوهشگران، اساتید و دانشجویان کشورهای اسلامی در تاریخ 26 اردیبهشت به صورت برخط برگزار می شود.

گفتنی است شرکت دراین سمپوزیوم علمی جهت ایجاد بسترهای علمی و ارتباطی هرچه بیشتر برای متقاضیان و علاقمندان رایگان است و علاقمندان با ثبت نام در آدرس اینترنتیyun.ir/r1vpcb  می توانند دراین سمپوزیوم که به صورت برخط برگزار می شود حضور یابند.

با توجه به اهمیت حوزه سلول های بنیادی در درمان ، پیش بینی شده که  تا سال  ۲۰۳۰ حوزه پزشکی باز ساختی، سلول درمانی، مهندس بافت و ژن درمانی به یکی از موضوعات مهم جهان تبدیل شوند ، از اینرو ایران نیز سعی دارد تا با سایر کشورهای دنیا در جهت توسعه و پیشرفت این حوزه گام بردارد.

از اینرو برگزاری سمپوزیوم و همایش های علمی و آموزشی در حوزه سلول های بنیادی در سطح بین المللی یکی از اقدامات تاثیرگذار خواهد بود تا اطلاعات و دانش میان محققان و دانشمندان ارتقاء یابد.

کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/ZJcx