توافق فوجی فیلم با یک شرکت استرالیایی حوزه پزشکی بازساختی پیرامون محصولات مشتق از iPS

شرکت فوجی فیلم مستقر در ژاپن با شرکت استرالیایی سیانا تراپیوتیکس برای تولید محصولات دارویی پزشکی بازساختی با استفاده از سلول های بنیادی پرتوان القایی (iPS) به توافق رسیدند. بر این اساس فوجی فیلم تولید تجاری و بالینی را برای محصول سیانا انجام میدهد.

 

 

شرکت فوجی فیلم مستقر در ژاپن با شرکت استرالیایی سیانا تراپیوتیکس برای تولید محصولات دارویی پزشکی بازساختی با استفاده از سلول های بنیادی پرتوان القایی (iPS) به توافق رسیدند.  بر این اساس فوجی فیلم تولید تجاری و بالینی را برای محصول سیانا  انجام میدهد.

سیانا از سلول های iPS تهیه شده توسط شرکت فوجی فیلم سلولار داینامیکس به عنوان شرکت پیشرو در توسعه ، تولید و فروش سلول های iPS ، برای توسعه محصولات پزشکی بازساختی از جمله CYP-001 که بیماری پیوند در مقابل میزبان (GvHD) را هدف قرار می دهد ، استفاده کرده است.

فوجی فیلم در سال 2017 با تمرکز بر پتانسیل رشد خود به عنوان پیشرو در زمینه درمان سلول های مشتق از سلول iPS ، سرمایه گذاری محدودی را روی سیانا انجام داد و حقوق توسعه ، تولید و فروش CYP-001 را در سال 2019 به دست آورد. فوجی فیلم در حال عقد همکاری جدید با سیانا است که می تواند نقاط قوت و منابع هر دو شرکت را به حداکثر برساند و کاربرد صنعتی داروهای حوزه پزشکی بازساختی را بیشتر ترویج دهد.

Ref:https://biospectrumasia.com/news/98/19154/japans-fujifilm-promotes-industrial-application-of-ips-cell-derived-regenerative-medicine.html

 

 

 

کلمات کلیدی
//isti.ir/Z64s