به مناسبت روز جهانی سرطان پژوهشگاه رویان برگزار می کند: چهارمین سمپوزیوم بین المللی سرطان از آزمایشگاه تا بالین

 

سرطان یکی از معضلات سلامت جامعه است که علاوه بر تحمیل درد و فشار روانی بر مبتلایان و خانواده آنها درمان‌های هزینه بری نیز دارد. اگرچه سرطان، بیماری نوظهوری نیست ولی هنوز هم روزانه تحقیقات بسیاری روی ارائه درمان‌های جدید، تشخیص‌های کم هزینه و دقیق و شناخت بیشتر این بیماری منتشر می‌شود به این امید که بتوان آینده روشن تری برای همه مردم جامعه رقم زد.

هر ساله در حوالی روز جهانی سرطان (۴ فوریه)، سمپوزیومی در پژوهشگاه رویان برگزار می گردد که در آن متخصصین بالین و پژوهشگران در ارتباط با دغدغه‌های موجود در تشخیص و درمان سرطان و پیشرفت های جدید در حوزه سرطان به ارائه سخنرانی می پردازند. امسال چهارمین دوره از این سمپوزیوم در تاریخ ۵ و ۶ بهمن ماه در سالن همایش‌های پژوهشگاه رویان برگزار می‌گردد. در این سمپوزیوم تلاش شده است با درنظر گرفتن پیچیدگی سرطان و گستردگی دامنه این بیماری، از متخصصین مختلف در زمینه بالین، تشخیص و درمان دعوت شود تا بتوان از جنبه های مختلف به این بیماری نگاه کرد.
در نهایت با فراهم کردن همکاری نزدیک بین پزشکان و پژوهشگران امید است بتوان کمک شایانی به پیشگیری، تشخیص و درمان این بیماری نمود.
 
محورهای سمپوزیوم:
  • پیشگیری از سرطان
  • تشخیص سرطان
  • علوم سرطان شناسی
  • درمان سرطان
  • اخلاق در تحقیقات بالینی و چالش ها
کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/ZREv