برگزاری دویستمین جلسه شورای اجرایی ستاد

دویستمین جلسه شورای اجرایی ستاد با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد، دکتر عارفیان مدیر بخش آموزش، پژوهش و توسعه منابع انسانی، دکتر محسنی مدیر بخش دانش آموزی و جمعی از کارشناسان ستاد در تاریخ 25 شهریور ماه سال 1398، در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید..

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، دویستمین جلسه شورای اجرایی ستاد با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد، دکتر عارفیان مدیر بخش آموزش، پژوهش و توسعه منابع انسانی، دکتر محسنی مدیر بخش دانش آموزی و جمعی از کارشناسان ستاد در تاریخ 25 شهریور ماه سال 1398، در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

دکتر حمیدیه با اشاره به اهمیت حمایت از شرکت‌های دانش بنیان مرتبط، بر لزوم برنامه ریزی مشخص در جهت توانمند‌سازی شرکت‌های فعال در این حوزه در جهت تولید محصولات حوزه سلول‌های بنیادی تأکید نمود.

در ادامه دکتر فرجی فرد از برگزاری جشن روز جهانی اهداکنندگان سلول‌های بنیادی خونساز  در مهرماه سال جاری خبر داد و گفت: در این برنامه از تمامی ذینفعان این حوزه از جمله اساتید فعال در مراکز پذیره نویسی بخش پیوند همچنین از بیماران قبل و پس از پیوند نیز دعوت بعمل آمده است.

در ادامه جلسه، دکتر محسنی گزارشی از برنامه‌های بخش دانش آموزی از جمله فعالیت‌های صورت پذیرفته در پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی ارائه نمود.

سپس دکتر دهقانی گزارشی از برنامه زمانبندی چهارمین سمپوزیوم سلول‌های بنیادی، مهندسی بافت و پزشکی بازساختی در قلب و عروق ارائه نمود و به معرفی اعضای کمیته علمی و اجرایی همچنین اسپانسرهای سمپوزیوم مربوطه پرداخت.

در پایان اعضای جلسه گزارشی از روند پیگیری برنامه‌ها و فعالیت‌های صورت پذیرفته در ستاد از جمله موارد مربوط به طرح‌های ارائه شده در بخش فناوری و تجاری سازی ارائه نمودند.

 

کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/ZS22