برنامه ریزی جهت بهره برداری از محصولات زایمانی در شرکت مام ژن

به گزارش روابط عمومی و امور بین ‌الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، نشستی با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد، دکتر کاظمی عضو هیئت مدیره شرکت باروری و درمان ناباروری مام ژن در تاریخ ۶ فروردین ماه ۱۴۰۲ در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

دکتر حمیدیه به ارائه توضیحاتی در مورد فعالیت‌های صورت پذیرفته در زمینه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در کشور پرداخت و سلول‌درمانی، ژن‌درمانی و مهندسی‌ بافت را از بخش‌های مختلف این حوزه برشمرد. وی بر لزوم سرمایه‌گذاری مناسب در جهت انجام کارآزمایی های بالینی حوزه ناباروری و نهایتاً تولید محصولات مختلف مرتبط با این حوزه و همچنین پیشبرد اهداف این علم با کمک مراکز فعال در حوزه سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی و شرکت‌های دانش بنیان در منطقه تأکید نمود.

در ادامه دکتر کاظمی با اشاره به بهره گیری از همه‌ی توان علمی و اجرایی در مرکز فوق تخصصی سلامت باروری و درمان ناباروری مام گفت: این مرکز با هدف ارائهی کامل‌ترین و به روز‌ترین خدمات در حوزهی باروری و درمان ناباروری و با تمرکز بر افزایش درمان  ناباروری بنا نهاده شده است. وی تحقیقات و نوآوری بخش پالایشگاه محصولات زایمانی را یکی از بخش‌های فعال این مرکز برشمرد و گفت: مرکز رشد و نوآوری مام با هدف هدایت ایده‌های دانش بنیان در حوزه ی علوم پزشکی و سلامت به سمت تولید محصول و تجاری سازی ایجاد شده است. دکتر کاظمی افزود: در مورد‌ پالایشگاه محصولات زایمانی تیم مجموعه مام به جمع بندی خوبی رسیده اند و در سال جاری یکی از اهداف اصلی شرکت تجاری سازی و افتتاح این پروژه می‌باشد.

کلمات کلیدی
//isti.ir/Z4av