بررسی پتانسیل های شرکت آروکو فرایند سازان شریف توسط دبیر ستاد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول های بنیادی جلسه ای با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد و مهندس معتمدی مدیرعامل شرکت آروکو فرایند سازان شریف در تاریخ ۲۷ام اذر ماه 1401 در محل ستاد برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول های بنیادی جلسه ای با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد و مهندس معتمدی  مدیرعامل شرکت آروکو فرایند سازان شریف  در تاریخ ۲۷ام اذر ماه 1401 در محل ستاد برگزار شد.
در این نشست ابتدا مهندس معتمدی فعالیت های شرکت دانش بنیان اروکو فرایند سازان شریف  را تشریح نمود و گفت: این شرکت دانش بنیان  درساخت انواع سانتریفیوژ هاو تولید انواع بیوراکتورو فرمانتور های پیشرفته صنعتی و آزمایشگاهی  فعالیت می نماید. همچنین این شرکت دارای مجوزات iso9001,iso45001,CE می باشد.
در ادامه دکتر حمیدیه ضمن اشاره به اهمیت صادرات شرکت های دانش بنیان در زمینه سلول های بنیادی در ین حوزه پیشنهاد تحقیق و توسعه در مورد دستگاه پلنر را ارائه نمود و افزود: با توجه به تولید محصولات باکیفیت در حوزه سلول های بنیادی مسیر صادرات به کشور های منطقه فراهم شده است.
در پایان اعضا به بحث و گفت و گو پرداختند.

کلمات کلیدی
//isti.ir/ZBTv