بررسی بهره‌مندی از ظرفیت متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور در حوزه سلول‌های بنیادی در دویست و هفتاد و چهارمین جلسه شورای اجرایی ستاد

دویست و هفتاد و چهارمین جلسه شورای اجرایی ستاد با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد، دکتر امیرخانی دبیر شورای راهبردی، دکتر محسنی مدیر بخش دانش آموزی، دکتر معدنی مدیر توسعه مراکز ارائه خدمات سلولی، دکتر بقایی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل، دکتر سلطانی نژاد مدیر فناوری، تجاری سازی و بازار و جمعی از مدیران و کارشناسان ستاد در تاریخ 24 خرداد ماه 1400، در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

 

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، دویست و هفتاد و چهارمین جلسه شورای اجرایی ستاد با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد، دکتر امیرخانی دبیر شورای راهبردی، دکتر محسنی مدیر بخش دانش آموزی،  دکتر معدنی مدیر توسعه مراکز ارائه خدمات سلولی، دکتر بقایی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل، دکتر سلطانی نژاد مدیر فناوری، تجاری سازی و بازار و جمعی از مدیران و کارشناسان ستاد در تاریخ 24 خرداد ماه 1400، در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

 در ابتدا دکتر سلطانی نژاد توضیحاتی در مورد برگزاری آزمون مرحله دوم ششمین المپیاد دانش آموزی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی ارائه نمود.

در ادامه دکتر محسنی مدیر بخش دانش آموزی به ارائه برنامه پژوهش سراهای دانش آموزی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی و نقش آن در ارتقا سطح علمی دانش آموزان در این حوزه پرداخت.

دکتر بقایی با اشاره به چالش‌های موجود پیش روی متخصصان و کارآفرینان گفت: به دنبال ایجاد مکانیزمی جهت بهره‌مندی از استعدادها و تجارب ارزشمند متخصصان ایرانی خارج از کشور در حوزه‌های علمی و فناوری هستیم.

 

 

کلمات کلیدی
//isti.ir/Zbzr