بخش دانش آموزی ششمین سمپوزیوم ژنتیک و سلول‌های بنیادی با ر‌ویکرد ژن درمانی به صورت مجازی با حضور آنلاین بیش از 2000 نفر از دانش آموزان

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، بخش دانش آموزی ششمین سمپوزیوم ژنتیک و سلول‌های بنیادی با ر‌ویکرد ژن درمانی به صورت مجازی با حضور آنلاین بیش از 2000 نفر از دانش آموز علاقه مند برگزار گردید، این سمپوزیوم به همت ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران به نمایندگی از جامعه فرهیخته کشور طرح ریزی و اجرا شده است.

این رویداد در راستای ترویج و آموزش علوم و فناوری سلول‌های بنیادی و بر قراری عدالت آموزشی برای همه دانش آموزان علاقمند در شرایط همه گیری کرونا با شرکت بیش از 2000 نفر به صورت مجازی و با بهره گیری از امکانات به روز سامانه شاد، به صورت زنده برگزار گردید.

در این بخش دکتر کمریی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش و سه دانش آموز از استان های خراسان رضوی، فارس و البرز سخنرانی داشتند. دکتر کمرئی ضمن اشاره به تجربه موفق پیش رویدادهای اخیر و سهم موثر آن در موفقیت شرکت کنندگان، از همه دبیران توانمند و دانش آموزان شرکت کننده تشکر و قدردانی کردند. یگانه دوستی از مشهد مقدس، دانیال برزو از شیراز و ستایش حسین زاده از کرج دانش آموزان سخنران بودند.

استقبال کم نظیر دانش‌آموزان سراسر کشور از برنامه‌های ششمین سمپوزیوم ژنتیک و سلول‌های بنیادی با ر‌ویکرد ژن درمانی آن هم در شرایط سخت اپیدمی کووید 19 قابل تحسین و مایه افتخار است.

 

کلمات کلیدی
//isti.ir/Zueq