بازدید معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از شرکت دانش بنیان فن آوران سپید جامگان

.

 

گالری عکس

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول های بنیادی، بازدیدی توسط دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری به همراه آقای قلعه نوی رئیس مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری ، دکتر صالحی معاون نوآوری و تجاری سازی فناوری، دکتر قادری فر رئیس مرکز توسعه فناوری­ های راهبردی، دکتر صاحبکار رئیس مرکز شرکت های دانش بنیان و دکتر حمیدیه دبیر ستاد در تاریخ 16 آذر ماه 98 از شرکت دانش بنیان فناوران سپید جامگان صورت گرفت و دستاوردهای این شرکت در حوزه ی تجهیزات پزشکی، سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی به ایشان معرفی گردید.

مهندس معید دهقان پور مدیر عامل شرکت دانش بنیان فناوران سپید جامگان، در ابتدای این بازدید به معرفی شرکت و فعالیت های آن پرداخت و از تمرکز محققان شرکت بر روی طراحی و تولید دستگاه های High Tech در حوزه سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی خبر داد.  این شرکت که ازسال 1394 آغاز به کار کرده است در طی 4 سال اخیر موفق به تجاری سازی بیش از 80 محصول شده است و پروژه های ملی را در مبحث سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در دست اجرا دارد. سپس معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری از بخش های مختلف این مجموعه بازدی و دیداری با نخبگان جوان فعال آن شرکت مذکور داشت.  

دستگاه Recell که در زمینه فراوری سلول های ملانوسیت و کراتینوسیت برای درمان بیماری هایی نظیر ویتیلیگو و سوختگی نقش دارد، دستگاه MACS که در زمینه جداسازی سلول های مورد استفاده قرار می گیرد و دستگاه های Cell Desk ، یونیت خودکار کاشت مو مجهز به تجهیزات اختصاصی نگهداری سلول های فولیکولی مو، سیستم اولترافیلتراسیون کاندیشن مدیا، سیستم پلاسما استریلایزر و ... برخی از دستگاه های تولیدی این شرکت بود که مورد بازدید دکتر ستاری و هیات همراه قرار گرفت.

 

 

کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/ZtM2