بازدید دکتر ستاری معاون علمی و فناوري رياست جمهوري: از مرکز جامع سلول هاي بنيادي و پزشکي بازساختي استان يزد با حضور مسئولين استانی و دانشگاه

 

 گزارش تصویری

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی، دکتر ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در مرداد ماه سال 99 طی سفر استانی خود از نمایشگاه محصولات فن آورانه و شتاب دهنده ی مرکز جامع سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی یزد بازدید به عمل آورد.
در این بازدید که با همراهی دکتر قادری فر، رئیس مرکز توسعة فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، استاندار یزد، رؤسای دانشگاه های علوم پزشکی و دانشگاه یزد، معاونین دانشگاه ها، رؤسای مرکز رشد و نوآوری و مرکز جامع سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی یزد و سایر مسئولین استانی همراه بود، از مجموعه ساختمانی مرکز جامع، آزمایشگاه های تخصصی و فضاهای مرکز بازدید به عمل آمد.
در جریان این بازدید، از شرکت های مادر تخصصی مستقر در مرکز و ایده ها و محصولات دانش بنیان و فناورانه شرکتها و همچنین شتابدهنده دارویی مرکز رونمایی شد.
همچنین از فضای اختصاص داده شده برای ایجاد اتاق تمیز(کلین روم) مرکز جامع، در فضائی به مقیاس حدود 300 متر مربع واقع در فضای پشت مرکز بازدید و در جریان مراحل اجرائی ساخت آن که با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی معاونت علمی و فناوری در حال انجام است، قرار گرفتند.
در پایان ابراز امیدواری شد که با حمایت های معاونت و دانشگاه علوم پزشکی یزد و سایر دستگاه ها این ساختمان با تسریع پیشرفت پروژه در اواخر آذرماه قابل بهره برداری و افتتاح گردد.

کلمات کلیدی
//isti.ir/ZDyp