بازدید دبیر ستاد از مرکز تحقیقات سلولی و مولکولی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کردستان

دکتر حمیدیه و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به همراه سرپرست و جمعی از اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی کردستان از مرکز تحقیقات سلولی و مولکولی دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کردستان بازدید به عمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی، دکتر حمیدیه و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به همراه سرپرست و جمعی از اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی کردستان از مرکز تحقیقات سلولی و مولکولی دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کردستان بازدید به عمل آوردند.

دکتر حمیدیه و هیئت همراه ضمن بازدید از بخش های مختلف مرکز تحقیقات سلولی و مولکولی دانشگاه علوم پزشکی کردستان از قبیل مرکز تولید موش تراریخت و آزمایشگاه های عمومی، کشت سلول، مهندسی ژنتیک، مولکولی و پروتئومیکس از نزدیک در جریان پتانسیل های این مرکز در زمینه توسعه سلول درمانی در استان قرار گرفتند.

دبیر ستاد، دکتر بهرام نصرالهی زاده، دکتر وحید یوسفی نژاد و سایر همراهان به صورت مستقیم در جریان آزمایشات و پروژه های تحقیقاتی جاری در این مرکز قرار گفتند.

بازدیدکنندگان ضمن برگزاری جلسه ای مشترک با مسئولین و کارکنان مرکز تحقیقات سلولی و مولکولی دانشگاه، تصمیمات لازم را برای توسعه مرکز اتخاذ نمودند.

 

کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/Zd32