بازدید از محل مرکز جامع سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی دانشگاه علوم پزشکی یزد

دکتر حمیدیه دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری سلول های بنیادی، دکتر میرزایی معاونت پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی یزد، دکتر نیکوکار دبیر کمسیون استانی سلول های بنیادی یزد به همراه جمعی از اعضای هیات علمی این دانشگاه در مهر ماه 98 بازدیدی از مرکز جامع سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی دانشگاه علوم پزشکی یزد به عمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، دکتر حمیدیه دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری سلول های بنیادی، دکتر میرزایی معاونت پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی یزد، دکتر نیکوکار دبیر کمسیون استانی سلول های بنیادی یزد به همراه جمعی از اعضای هیات علمی این دانشگاه در مهر ماه 98 بازدیدی از مرکز جامع سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی دانشگاه علوم پزشکی یزد به عمل آوردند.

دکتر حمیدیه با اشاره به وجود ظرفیت‌های موجود در استان بمنظور توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی و وجود مراکز مختلف فعال از جمله آزمایشگاه‌های مرتبط با این حوزه گفت: زیرساخت‌های مناسبی در جهت راه اندازی مرکز جامع سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی از جمله نیروی انسانی کارآمد در استان وجود دارد و می توان با استقرار شرکت‌های دانش بنیان فعال در حوزه سلول‌های بنیادی در جهت تولید و تجاری سازی محصولات این حوزه اقدامات درخور توجهی انجام داد.

وی در ادامه دیدگاه‌های خود را در جهت استفاده بهینه از فضای مرکز جامع و حضور شتاب دهنده و شرکت ها ارائه نمود و همچنین مکان و تجهیزات اتاق تمیز مرکزجامع مورد بحث قرار گرفت. همچنین مقرر شد که پس از دریافت نقطه نظرات کارشناسی از جانب شرکت‌های فعال در این حیطه میزان فضا و مکان اتاق تمیز تعیین گردد.

در پایان دبیر ستاد ابراز امیدواری کرد که با راه‌اندازی مرکز جامع سلول های بنیادی، استان یزد به عنوان یکی از قطب های فعال در حوزه سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در آینده نزدیکی شناخته خواهد شد.

 

کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/ZoB2