بازدید از شرکت دانش بنیان ژیوان زیست فناوری روژه، تولید کنند انواع کیت‎های تشخیصی مولکولی

دکتر حمیدیه دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری‏های سلول های بنیادی مورخ دو شنبه 1401/01/22 از گروه تولیدی ژیوان زیست فناوری روژه بازدید به عمل آورد. در این دیدار، دکتر عارفیان، مدیرآموزش، پژوهش و توسعه منابع انسانی، دکتر سلطانی نژاد مدیر فناوری، تجاری سازی و بازار و دکتر کهتری عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، دبیر ستاد را همراهی کردند.

گالری تصاویر

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول های بنیادی، دکتر حمیدیه دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری‏های سلول های بنیادی مورخ دو شنبه 1401/01/22  از گروه تولیدی ژیوان زیست فناوری روژه بازدید به عمل آورد. در این دیدار، دکتر عارفیان، مدیرآموزش، پژوهش و توسعه منابع انسانی، دکتر سلطانی نژاد مدیر فناوری، تجاری سازی و بازار و دکتر کهتری عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، دبیر ستاد را همراهی کردند.

گروه تولیدی ژیوان زیست فناوری روژه در سال 1393  با نام تجاری روژه تکنولوژی (ROJETechnologies) فعالیت خود را آغاز کرد و در ابتدا با یک محصول وارد بازار تشخیصی کشور شد، سپس با انجام فعالیت تحقیق و توسعه توانست در مدت 2 سال محصولات خود را گسترش داده و به بیش از 80 نوع محصول برسد. این شرکت دانش بنیان با اتکا به توان متخصصین جوان کشور کیفیتی در سطح بهترین برندهای دنیا را برای آزمایشگاه های تشخیصی کشور فراهم آورده و  خود را به عنوان یکی بزرگترین تولید کننده کیت های Sample preparation (استخراج اسید نوکلئیک) و کیت های تشخیص مولکولی برای عوامل بیماری زایی مهمی همچون کرونا، CMV HPV, EBV,HBV معرفی کرد. همچنین علاوه بر حوزه بهداشت و درمان در این گروه تولیدی، پروژه هایی بلند مدتی در حوزه های سلول‎های بنیادی، غذا، ساخت و ساز و انرژی پایدار در حال توسعه می باشد.

کلمات کلیدی
//isti.ir/ZgEt