افتتاحیه اولین مدرسه فصلی مرکز جامع

افتتاحیه نخستین مدرسه فصلی از سری رویدادهای “سل پلاس” با عنوان “چشم انداز پزشکی بازساختی؛ آزمایشگاه تا بالین” در حوزه قلب، چشم و فک و صورت در تاریخ ۲۱ آبان ماه در بیمارستان شریعتی تهران با محوریت فک و صورت برگزار شد.


به نقل از مرکز جامع سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی دانشگاه علوم پزشکی تهران افتتاحیه نخستین مدرسه فصلی از سری رویدادهای “سل پلاس” با عنوان “چشم انداز پزشکی بازساختی؛ آزمایشگاه تا بالین” در حوزه قلب، چشم و فک و صورت در تاریخ ۲۱ آبان ماه در بیمارستان شریعتی تهران با محوریت فک و صورت برگزار شد.
در ابتدا دکتر امیرخانی در رابطه با لزوم ارتباطات بین رشته ای و نیز ارتباط کلینیک، بالین و آزمایشگاه نکاتی را بیان کرد: چنین ارتباطاتی منجربه پیشبرد اهداف درمانی و تسریع هر چه بیشتر تحقیقات منتهی به محصولات درمانی خواهد شد و با برگزاری رویدادهای کارآفرینی در حوزه ی پزشکی و حضور در آزمایشگاه و نیز بالین میتوان نیازهای بازار سلامت در حوزه ی مربوطه را سنجید.
در ادامه دکتر معدنی به بیان وضعیت تجاری و تولید محصولات سلولی در ایران و نیز کشورهای فعال در این حوزه پرداخت و اذعان داشت: شرکت کنندگان در این رویداد نیازهای بالینی را در حوزه های مذکور می‌شناسند و نحوه طراحی محصول در سطح آزمایشگاه و نیز طراحی مدل کسب و کار و نیز توسعه کسب و کار و جذب سرمایه گذار را می آموزند و با مراحل اخذ مجوز از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران آشنا خواهند شد.

این رویداد کارآفرینی روز ۲۲ آبان ماه در بیمارستان فارابی تهران در حوزه چشم و نیز مرکز قلب تهران در حوزه قلب ادامه خواهد یافت و در تاریخ ۲۳ آبان ماه در دانشگاه صنعتی شریف با حضور شتابدهنده شریف خاتمه خواهد یافت.

کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/ZZY2