استفاده از ظرفیت‌های شبکه‌های اجتماعی در برگزاری سمینارها و سمپوزیوم‌های علمی، تخصصی

دویست و سی و هشتمین جلسه شورای اجرایی ستاد با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد، دکتر امیرخانی دبیر شورای راهبردی، دکتر معدنی مدیر توسعه مراکز ارائه خدمات سلولی، دکتر رجب زاده مدیر فناوری، تجاری سازی و بازار، دکتر بقایی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل، و جمعی از مدیران و کارشناسان ستاد در تاریخ 6 مرداد ماه 1399، در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، دویست و سی و هشتمین جلسه شورای اجرایی ستاد با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد، دکتر امیرخانی دبیر شورای راهبردی، دکتر معدنی مدیر توسعه مراکز ارائه خدمات سلولی، دکتر رجب زاده مدیر فناوری، تجاری سازی و بازار، دکتر بقایی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل، و جمعی از مدیران و کارشناسان ستاد در تاریخ 6 مرداد ماه 1399، در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

دکتر حمیدیه با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی در ایجاد زیرساخت لازم در راه اندازی شبکه آزمایشگاهی کشور با عنوان مرکز ملی ویروس و خدمات ویروسی در جهت انجام تحقیقات گسترده مرتبط با حوزه سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی تأکید نمود.

در ادامه دکتر امیرخانی حمایت و راهبری شرکت‌های فعال حوزه سلول‌های بنیادی و کمک به تولید و تجاری‌سازی محصولات مرتبط را از مهمترین مأموریت‌های ستاد برشمرد و گفت: می بایست در راستای کمک به شرکت‌های این حوزه از نهایت ظرفیت و زیرساخت موجود در حل مشکلات از جمله اخذ مجوزهای مربوطه استفاده نمود.

دکتر محمدی برگزاری فن بازار سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی را یکی از مهمترین برنامه‌های ستاد در راستای کمک به تجاری‌سازی محصولات و ارتقا توانمندی آن‌ها دانست.

سپس دکتر بقایی توضیحاتی در مورد برگزاری سمینارها و سمپوزیوم‌های علمی، تخصصی با استفاده از شبکه‌های اجتماعی و بصورت وبیناری ارائه نمود.

در پایان اعضای جلسه گزارشی از فعالیت‌های صورت پذیرفته در ستاد از جمله تهیه کتابچه محصولات حوزه سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی و موارد مربوط به مراکز جامع سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی طی هفته جاری ارائه نمودند.

کلمات کلیدی
//isti.ir/Z31p