ارائه گزارشی از برنامه همکاری با متخصصان و ایرانیان خارج از کشور در دویست و هشتاد و یکمین جلسه شورای اجرایی ستاد

دویست و هشتاد و یکمین جلسه شورای اجرایی ستاد با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد، دکتر امیرخانی دبیر شورای راهبردی، دکتر محسنی مدیر بخش دانش آموزی، دکتر عارفیان مدیر بخش آموزش، پژوهش و توسعه منابع انسانی، دکتر معدنی مدیر توسعه مراکز ارائه خدمات سلولی، دکتر بقایی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل، دکتر سلطانی نژاد مدیر فناوری، تجاری سازی و بازار و جمعی از مدیران و کارشناسان ستاد در تاریخ 11 مرداد ماه 1400، در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، دویست و هشتاد و یکمین جلسه شورای اجرایی ستاد با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد، دکتر امیرخانی دبیر شورای راهبردی، دکتر محسنی مدیر بخش دانش آموزی، دکتر عارفیان مدیر بخش آموزش، پژوهش و توسعه منابع انسانی، دکتر معدنی مدیر توسعه مراکز ارائه خدمات سلولی، دکتر بقایی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل، دکتر سلطانی نژاد مدیر فناوری، تجاری سازی و بازار و جمعی از مدیران و کارشناسان ستاد در تاریخ 11 مرداد ماه 1400، در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

در ابتدا دکتر امیرخانی توضیحاتی در مورد اهمیت برنامه همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور ارائه نمود و در ادامه به بررسی چالش‌ها و راهکارهای این حوزه پرداخت.

سپس دکتر معدنی با اشاره به اهمیت مراکز جامع سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در تامین زیر ساخت­ های اولیه آزمایشگاهی و مجموعه اتا­ق­های تمیز، گفت: این مراکز میزبان مناسبی برای استقرار هسته­های فناور و شرکت‌های نوپا بوده و با ارایه خدمات آموزشی موجبات تربیت نیروی انسانی کارآفرین را فراهم می نمایند.

در ادامه دکتر دهقانی به ارائه گزارشی از اقدامات صورت پذیرفته در خصوص تجهیز مرکز جامع سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی استان یزد پرداخت.

در پایان روند پیگیری فعالیت‌های صورت پذیرفته در ستاد از جمله موارد مربوط به موضوع پوشش بیمه ای محصولات و خدمات حوزه  سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی و نیز روند پیشرفت امور مراکز جامع سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در استان‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفت.

 

کلمات کلیدی
//isti.ir/ZmEr