ارائه برنامه همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور

دویست و سی و دومین جلسه شورای اجرایی ستاد با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد، دکتر امیرخانی دبیر شورای راهبردی، دکتر عارفیان مدیر بخش آموزش، پژوهش و توسعه منابع انسانی، دکتر بقایی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل، و جمعی از مدیران و کارشناسان ستاد در تاریخ 26 خردادماه 1399، در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، دویست و سی و دومین جلسه شورای اجرایی ستاد با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد، دکتر امیرخانی دبیر شورای راهبردی، دکتر عارفیان مدیر بخش آموزش، پژوهش و توسعه منابع انسانی، دکتر بقایی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل، و جمعی از مدیران و کارشناسان ستاد در تاریخ 26 خردادماه 1399، در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

دکتر رجب زاده با اشاره به برگزاری سی و دومین جلسه کارگروه شرکت‌های دانش‌بنیان با حضور بیش از 50 نفر از نمایندگان شرکت‌های فعال در حوزه سلول‌‏های بنیادی و پزشکی بازساختی، از استقبال سرمایه گذاران و نمایندگان شتابدهنده‌های حاضر در جلسه از طرح‌های فناورانه ارائه شده خبر داد.

در ادامه دکتر صیاد به ارائه توضیحاتی در زمینه برنامه‌ها و فعالیت‌های جاری شبکه ملی اهدا کنندگان سلول‌های بنیادی خونساز پرداخت.

سپس دکتر زیرک‌ساز بر لزوم برنامه‌ریزی دقیق و اهمیت حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مرتبط با حوزه سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در جهت تولید محصولات مرتبط در درمان انواع بیماری‌ها از جمله بیماری‌های با نرخ شیوع بسیار بالا مانند کووید 19تاکید نمود.

در ادامه دکتر بقایی توضیحاتی در مورد آیین‌نامه برنامه همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور سال 1399 پرداخت و برگزاری سخنرانی و کارگاه‌های تخصصی و اشتغال در شرکت‌های فناور را از جمله حمایت‌های این برنامه عنوان نمود.

کلمات کلیدی
//isti.ir/ZZgo