14 آذرماه داوری طرح‌های مدل‌سازی حیوانی و تحقیقات درون تنی

دویست و یازدهمین جلسه شورای اجرایی ستاد با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد، دکتر امیرخانی دبیر شورای راهبردی، دکتر عارفیان مدیر بخش آموزش، پژوهش و توسعه منابع انسانی، دکتر نورانی عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله و جمعی از کارشناسان ستاد در تاریخ 11 آذر ماه سال 1398 در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، دویست و یازدهمین جلسه شورای اجرایی ستاد با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد، دکتر امیرخانی دبیر شورای راهبردی، دکتر عارفیان مدیر بخش آموزش، پژوهش و توسعه منابع انسانی، دکتر نورانی عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله و جمعی از کارشناسان ستاد در تاریخ 11 آذر ماه سال 1398 در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

در ابتدا دکتر ربانی به ارائه توضیحاتی در مورد فراخوان انجام شده حمایت از طرح‌های مدل‌سازی حیوانی و تحقیقات درون‌تنی پرداخت و افزود: جلسه داوری طرح‌های مذکور روز پنجشنبه مورخ 14 آذرماه در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با حضور بیش از 30 داور متخصص برگزار خواهد شد.

در ادامه دکتر امیرخانی با اشاره به استقبال خوب محققان در ارسال طرح‌های مرتبط با حوزه مدل سازی حیوانی و تحقیقات درون تنی به ستاد گفت: می بایست در داوری طرح‌های مذکور از اساتید متخصص و با تجربه این حوزه بهره جست.

سپس دکتر بقایی توضیحاتی در مورد اقدامات صورت پذیرفته در جهت راه اندازی دفتر ستاد در چین ارائه نمود و گفت: با توجه به وجود دانش فني و  نوآوري‌هاي قابل مذاكره، ايجاد ارتباطات بين المللي با محققان و شركت‌هاي چيني از اهمیت بالایی برخوردار است.

در ادامه دکتر نورانی به ارائه در مورد فعالیت‌های موسسه نوآوری و فناوری اکسیر در زمینه حمایت از طرح‌های مرتبط با حوزه سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی پرداخت.

در پایان اعضای جلسه گزارشی از روند پیگیری و فعالیت‌های صورت پذیرفته در ستاد ارائه نمودند.

 

کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/ZUK2