نشست دبیر ستاد با محقق ایرانی مقیم خارج از کشور

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی جلسه ای با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد و دکتر رفیعی مورخ 11 اردیبهشت ‌ماه 1401 در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی جلسه ای با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد و دکتر رفیعی مورخ 11 اردیبهشت ‌ماه 1401 در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

در ابتدا دکتر فرامرز رفیعی پزشک و محقق ایرانی حوزه سلول های بنیادی در ونکوور کانادا به معرفی فعالیت های خود پرداخت. وی موسس Vancoderm Academy  می باشد و تاکنون دانشجویان بسیاری را آموزش داده است.

ایشان همچنین به عنوان مدیر عامل Biobanking Solutions  که در سال 2020 تاسیس شده، در حوزه های درمان طاسی و ریزش مو و... با استفاده از فناوری سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی فعالیت می نماید.

در ادامه دکتر حمیدیه ضمن اشاره به آینده روشن بازار محصولات و فناوری های مرتبط با حوزه علوم و فناوری های سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی پیشنهاد نمود که با توجه به گستره وسیع زمینه فعالیت شرکت های دانش بنیان حوزه سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی و حمایت هایی که از آنها صورت می پذیرد، یک شرکت در داخل کشور تاسیس شود و سپس پروپوزال طرح مربوطه را به ستاد ارائه نمایند.

 

 

کلمات کلیدی
//isti.ir/Z9Lt