پیش بینی رشد ۶ درصدی بازار پزشکی بازساختی و پلاسمای غنی از پلاکت تا سال 2033

بازار پلاسمای غنی از پلاکت(PRP) به عنوان یک جایگزین درمانی امیدوارکننده در میان این استراتژی‌های نوآور پدید آمده است که هم متخصصان پزشکی و هم بیماران را به خود جلب کرده است.

در سال های اخیر پزشکی بازساختی شاهد توسعه روز افزونی بوده است و فرصت‌های جدیدی برای درمان‌های پیشرفته ایجاد کرده است. بازار پلاسمای غنی از پلاکت(PRP) به عنوان یک جایگزین درمانی امیدوارکننده در میان این استراتژی‌های نوآور پدید آمده است که هم متخصصان پزشکی و هم بیماران را به خود جلب کرده است.

در سال 2023، گفته می‌شود که بازار پلاسمای غنی از پلاکت ارزشی معادل 416.61 میلیارد دلار دارد و پیش‌بینی می‌شود این بازار  تا 2033 با CAGR  شش درصدی رشد کند و به 746.09 میلیارد دلار برسد.

به دلیل مزایای درمانی احتمالی، PRP اخیراً مورد توجه و محبوبیت زیادی قرار گرفته است. این ماده دارای غلظت بالایی از پروتئین های فعال زیستی و فاکتورهای رشد است که موجب تسریع بهبود زخم، ترمیم بافت و کاهش التهاب می شود. درمان های ارتوپدی، جراحی های پوستی و زیبایی، ترمیم آسیب عضله قلبی، روش های دندانپزشکی و رشد مجدد مو برخی از کاربردهای اصلی PRP هستند.

پیش بینی می شود ایالات متحده در این دوره ده ساله، سهم 48.1 درصدی را در بازار جهانی ثبت می کندو کشور آلمان با سهم 6 درصدی بازار جهانی را تا سال 2033 به طور قابل توجهی کنترل خواهد کرد.

در طول دوره ده ساله مذکور، تخمین زده می شود که هند CAGR با 12.3 درصدی را در بازار جهانی تضمین کند و نیز چین در حال ثبت 11.5 درصد از CAGR در بازار جهانی تا سال 2033 می باشد.

لینک خبر:

https://www.pharmiweb.com/press-release/2023-08-08/exploring-the-boom-the-rising-tide-of-regenerative-medicine-and-the-platelet-rich-plasma-market-is

کلمات کلیدی
//isti.ir/Zijw