نقش پایگاه جهانی CDMO بر روند تولید محصولات در حوزه پزشکی بازساختی

سازمان تولید قراردادی (CMO) مجموعه ای است که خدمات تولیدی را به شرکت های سلول درمانی و ژن درمانی به صورت قراردادی ارائه می دهد. سازمان‌های تحقیق و توسعه و تولید (CDMOs) ساختاری مشابه دارند، زیرا خدماتی را ارائه می‌دهند که شامل توسعه محصول سلول درمانی، ساخت، پشتیبانی از کارآزمایی بالینی و عرضه تجاری است.

در میان شرکت‌های سلول‌درمانی و ژن درمانی، مشکلات و چالش ها برای نوآوری و بهینه‌سازی تولید می‌تواند آنها را تشویق کند تا به دنبال شرکای شخص ثالثی باشند که دارای تخصص فنی، تولیدی و نظارتی هستند. مزایای مشارکت با CDMO سلولی یا ژن درمانی شامل مقیاس پذیری، سرعت در بازار، دسترسی به تخصص فنی بدون هزینه های سربار می باشد. این پایگاه داده شرکت هایی را نشان می دهد که در تولید و پشتیبانی کارآزمایی بالینی به طور خاص برای سلول درمانی و ژن درمانی (CGT) تخصص دارند. علاوه بر مجموعه های صنعتی بزرگ که شامل Lonza، Catalent، WuXi Advanced Therapies، Minaris Regenerative Medicine  می‌شوند، CDMO‌های تخصصی دیگری نیز وجود دارند که در بازار CGT خدمت می‌کنند.

در سال‌های اخیر، CDMOها برای پیشبرد داروهای بازسازی‌کننده تحول‌آفرین، با هدف شکستن تنگناهای فعلی که تولید این درمان‌های جدید را محدود می‌کنند، گسترش یافته‌اند. اگر شما یک توسعه دهنده سلول درمانی هستید، می توانید از آن برای شناسایی شرکای بالقوه تولید استفاده کنید.

در این ماه، فقط برای 48 ساعت، می توانید از خدمات این پایگاه داده جهانی با 50٪ تخفیف غیرمعمول استفاده کنید. این تخفیف تا سه شنبه، 17 اکتبر، معتبر است!

 

لینک خبر:

https://bioinformant.com/product/cell-gene-therapy-cdmo/

کلمات کلیدی
//isti.ir/Zbgw