تولید سایتوکین های نوترکیب تحت استانداردهای GMP برای استفاده در تحقیقات حوزه سلول های بنیادی

سایتوکین ها پروتئین های کوچکی هستند که به عنوان پیام رسان های شیمیایی اصلی سیستم ایمنی عمل می کنند.

سایتوکین ها پروتئین های کوچکی هستند که به عنوان پیام رسان های شیمیایی اصلی سیستم ایمنی عمل می کنند. آنها همچنین نقش کلیدی سیگنال دهی سلولی را در سلول های بنیادی ایفا می کنند و پیام هایی درخصوص نوسازی سلول های بنیادی، تمایز و ترمیم بافت را منتقل می کنند.

برای سایتوکین های دارای GMP برای موفقیت در خصوص تحقیقات سلول‌های بنیادی بالینی باید از معرف‌های با کیفیت بالا که تحت استاندارد های GMP تولید می شوند، استفاده شود تا از بالاترین سطح استانداردهای ایمنی و کارایی برای کاربردهای آینده در بیماران اطمینان حاصل شود.

سایتوکین های GMP-Grade Sino Biological به عنوان یک رهبر جهانی در فناوری نوترکیب، طیف وسیعی از سایتوکین های دارای GMP، از جمله IL-2، IL-12، IL-15، IL-21، EGF، FGF2، Activin A، OSM و غیره را تولید میکند.این استاندارد از سخت ترین استانداردهای GMP، از جمله مدیریت دقیق کیفیت و استاندارد، تضمین و کنترل کیفیت و تست ایمنی محصول پیروی می کند. انطباق با این سیستم‌ها به آزمایشگاه‌های تحقیقاتی و بالینی آسودگی خاطر می‌دهد که عدم قطعیت در تولید سیتوکین به حداقل می‌رسد و در نتیجه کیفیت و قابلیت اطمینان بالایی را به همراه دارد.

 

لینک خبر:

https://www.the-scientist.com/unknown/introducing-gmp-grade-recombinant-cytokines-for-stem-cell-research-71294

کلمات کلیدی
//isti.ir/ZDSw