توسط ستاد توسعه فناوری‌های پزشکی بازساختی و سلول‌های بنیادی صورت می گیرد

برگزاری کارگاه مجازی فراخوان «سلول درمانی و پزشکی بازساختی»

ستاد توسعه فناوری های پزشکی بازساختی و سلول های بنیادی با همکاری بنیاد ملی علم ایران به منظورحمایت از پژوهشگران و فعالان این حوزه، کارگاه مجازی معرفی و پرسش و پاسخ آزاد فراخوان «سلول درمانی و پزشکی بازساختی» را برگزار می‌کند.

به گزارش مرکز روابط عمومی ستاد توسعه فناوری‌های پزشکی بازساختی و سلول بنیادی؛ با توجه به اهمیت توسعه حوزه سلول درمانی و پزشکی بازساختی در کشور، ستاد توسعه فناوری های پزشکی بازساختی و سلول بنیادی با همکاری بنیاد ملی علم ، کارگاه مجازی معرفی و پرسش و پاسخ آزاد فراخوان «سلول درمانی و پزشکی بازساختی» را برگزار می کند.

براساس این گزارش، این کارگاه به منظور حمایت از انجام پژوهش‌های عمیق متناسب با نیازهای کشور در حوزه سلول‌درمانی و پزشکی بازساختی و شتاب‌دهی به پژوهش‌،«بنیاد ملی علم ایران» با همکاری «ستاد توسعه فناوری‌های پزشکی بازساختی و سلول‌های بنیادی» از پژوهشگران این حوزه در قالب فراخوان‌ «سلول‌درمانی و پزشکی بازساختی» حمایت می‌کند.

کارگاه مجازی معرفی و پرسش و پاسخ آزاد فراخوان «سلول درمانی و پزشکی بازساختی» به منظور آشنایی پژوهشگران با فراخوان سلول‌درمانی و فرآورده‌های سلولی کارگاه مجازی معرفی و پرسش و پاسخ در روز یکشنبه، ۲۵ شهریور ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در نشانی اینترنتی https://www.skyroom.online/ch/insf/pr  برگزار خواهد شد.

دکتر احسان عارفیان،‌ دبیر ستاد توسعه فناوری‌های پزشکی بازساختی و سلول‌های بنیادی و سعید مداح،‌ مدیر ارتباط با جامعه و صنعت بنیاد ملی علم ایران، در این این کارگاه مجازی سخنرانی خواهند کرد.

کلمات کلیدی
//isti.ir/Z3Py