نشست هم اندیشی صندوق نوآوری و شکوفایی با ستادهای توسعه فناوری

نشست رییس صندوق نوآوری و شکوفایی با دبیران ستادهای توسعه فناوری در راستای توسعه تعاملات و همکاری های صندوق در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، نشست رییس صندوق نوآوری و شکوفایی با دبیران ستادهای توسعه فناوری در راستای توسعه تعاملات و همکاری های صندوق در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد.

دکتر حمیدیه با اشاره به گسترش فناوری های نوین از جمله علوم و فناوری های سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی گفت: کشور ما با وجود دانشمندان فرهیخته، سهم قابل توجهی در روند توسعه این علم داشته و دستاوردهای بسیار مطلوبی را به ارمغان آورده است. وی همچنین توضیحاتی پیرامون سند ملی ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی و مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی پرداخت و افزود: بر اساس این سند، راهبری این علوم برعهده ستاد بوده و می بایست صندوق نو آوری و شکوفایی همکاری مناسبی را در جهت گسترش صنعت سلول های بنیادی با مشارکت شرکت های دانش بنیان فعال در این حوزه داشته باشد.

در این جلسه دکتر علی وحدت رییس صندوق ضمن تشکر از تیم مدیریت قبلی صندوق که ساختاری را برای حمایت از شرکت های دانش بنیان شکل داده بودند و حجم عظیم تقاضا در سال‌های ابتدایی فعالیت صندوق را پاسخ دادند، گفت: با توجه به همبستگی فکری مناسب بین صندوق و ستادها، باید در حوزه فعالیت ستادها برنامه محور پیش برویم تا جریان جدیدی در این زمینه ایجاد شود. وی افزود: در همین راستا معاونت توسعه را برای حضور هر چه فعالتر صندوق در اکوسیستم راه اندازی کردیم. عملا این معاونت حرکت جدیدی است برای اینکه صندوق بتواند نسبت به گذشته بسیار فعالتر عمل کند.

 

کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/ZTUi