نشست اساتید مرکز تحقیقات کولورکتال بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) با دبیر ستاد

جلسه ای با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی، دکتر محجوبی و جمعی از اساتید مورخ 18 آذرماه 97 در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی جلسه ای با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی، دکتر محجوبی و جمعی از اساتید مورخ 18 آذرماه 97 در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

در ابتدا دکتر محجوبی از مرکز تحقیقات کولورکتال بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) به ارائه توضیحاتی پیرامون طرح ها و فعالیت هایی که در حوزه سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی انجام دادند پرداخت.

سپس دکتر حمیدیه بر اهمیت این حوزه با توجه به جلسه فن‌بازار سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی كه با حضور سرمایه گذاران و صاحبان ایده و فناوری برگزار شد تاکید نمود. وی با اشاره به آینده روشن بازار محصولات و فناوری های مرتبط با حوزه علوم و فناوری های سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی، به معرفی برخی شرکت های فعال در این حوزه و زمینه و سابقه فعالیتشان پرداخت.

دکتر حمیدیه در ادامه با اشاره به گستره وسیع زمینه فعالیت شرکت های دانش بنیان حوزه سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی و حمایت هایی که از این شرکت های دانش بنیان صورت میگیرد پیشنهاد تبدیل شرکت ایشان به شرکت دانش بنیان را ارائه نمود.

 

کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/ZzQi