رویدادهای مهم سومین روز بخش دانش آموزی سومین جشنواره ملی و کنگره بین المللی علوم و فناوری های سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی

مسئول بخش دانش آموزی ستاد علوم و فناوری های سلول های بنیادی، امروز در سومین روز از سومین جشنواره ملی و کنگره بین المللی علوم و فناوری های سلول های بنیادی و پزشکی باز ساختی در کنگره دانش آموزی خبر از برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی علوم و فناوری های سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی داد. نتایج این انتخابات صبح روز دوشنبه اعلام خواهد شد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی،دکتر محسنی، مسئول بخش دانش آموزی ستاد علوم و فناوری های سلول های بنیادی، امروز در  سومین روز از سومین جشنواره ملی و کنگره بین المللی علوم و فناوری های سلول های بنیادی و پزشکی باز ساختی در کنگره دانش آموزی خبر از برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی علوم و فناوری های سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی داد. نتایج این انتخابات صبح روز دوشنبه اعلام خواهد شد.

همچنین وی از جمعی از دانش آموزان نخبه و جوان کشور دعوت کرد تا در مورد فعالیت های پژوهشی و تحصیل در مقطع متوسطه و چالش های آن به ارائه تجارب خود بپردازند. حاضرین این بخش از جشنواره اظهار داشتند باید تعادلی میان تحصیل و پژوهش ایجاد کرد به گونه ای که هر دو به جای حذف دیگری، مکمل هم باشند.

همچنین وی در ادامه اظهار داشت سازمان جهانی یونسکو از شورای دانش آموزی منتخب و مجلس دانش آموزی حوزه علوم و فناوری های سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی اعلام حمایت کرده است و آن ها را به رسمیت می شناسد.

سعید آل هاشمی، جوان ترین کارآفرین کشور و اسپانسر بخش دانش آموزی سومین جشنواره ملی و کنگره بین المللی علوم و فناوری های سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی، کلید موفقیت خود را تلاش مستمر میدانست.

در آخر دکتر فاطمی مدیر عامل شرکت چرم Dorsa اسپانسر سومین جشنواره ملی و کنگره بین المللی علوم و فناوری های سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در بخش دانش آموزی حضور پیدا کرد و بزرگ ترین ابزار موفقیت در کارآفرینی و پژوهش را داشتن رویا و هدف و حرکت مستمر به سمت آن دانست.

 

کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/Z4Bi