تجربه‌ی موفق شبکه اجتماعی تخصصی در حوزه سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی

نشست مشترکی با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی، دکتر ایرانمنش مدیرکل فناوری اطلاعات و امور اداری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و دکتر ربیعی رئیس پژوهشکده فناوری اطلاعات دانشگاه شریف در تاریخ 16بهمن97 در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی، نشست مشترکی با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی، دکتر ایرانمنش مدیرکل فناوری اطلاعات و امور اداری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و دکتر ربیعی رئیس پژوهشکده فناوری اطلاعات دانشگاه شریف در تاریخ 16بهمن97 در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید. در ابتدای این نشست دکتر ایرانمنش ضمن اشاره به موفق بودن طرح شبکه اجتماعی تخصصی در حوزه‌ی سلول های بنیادی عنوان کرد: اپلیکیشن شبکه سلول های بنیادی که به سفارش ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری انجام گرفت توانست مخاطبین خود را در سطح کشور جذب کند. وی افزود: این نرم افزار، نمونه موفق و بومی یک اپلیکیشن تخصصی ست که برای اولین بار در سطح کشور ارائه شد و با توسعه و بهبود اپلیکیشن می توانیم در سطح بین الملل نیز ارائه دهیم. مدیرکل فناوری اطلاعات معاونت به لزوم انعقاد تفاهم نامه‌ای با پژوهشکده ی فناوری اطلاعات دانشگاه شریف جهت توسعه و پشتیبانی این اپلیکیشن اشاره کرد.

دکتر حمیدیه ضمن قدرانی از همکاری های واحد فناوری اطلاعات معاونت و دکتر ربیعی جهت ارائه و توسعه اپلیکیشن شبکه سلول‌های بنیادی عنوان کرد: افزایش تعداد مخاطبان  پس از ارائه‌ی نسخه‌ی جدید قابل توجه بوده است ایشان افزود: تلاش می کنیم که با توسعه و بهبود عملکرد اپلیکیشن، بتوان سبب تسهیل ارتباط فعالان این حوزه بشویم.

در پایان دکتر ربیعی ضمن اشاره به طرح های دیگر این مجموعه عنوان کرد: این اپلیکیشن توسط نیروهای متخصص شرکت های دانش بنیان دانشگاه شریف به انجام رسید و توانست نرم افزاری کاملا بومی را در این حوزه ارائه دهد.

 

 

کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/ZJgi