برگزاری کارگاه مقاله نویسی در سومین جشنواره ملی و کنگره بین المللی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی

در سومین روز از جشنواره ملی و کنگره بین المللی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی، کارگاه مقاله نویسی با محوریت کاهش ریسک عدم پذیرش مقالات و اشتباهات رایج در نوشتن مقالات، در سالن اجلاس سران برگزار گردید.

 

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، در سومین روز از جشنواره ملی و کنگره بین المللی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی، کارگاه مقاله نویسی با محوریت کاهش ریسک عدم پذیرش مقالات و اشتباهات رایج در نوشتن مقالات، در سالن اجلاس سران برگزار گردید.

بخش ابتدایی کارگاه با سخنرانی دکتر Marck Jan Los آغاز گردید که به بررسی اشتباهات رایج در نگارش مقاله و انتخاب مجله پرداخت. در بخش دوم دکتر سعید قوامی، محقق برجسته ایرانی مقیم کشور کانادا، در زمینه چگونگی آماده سازی پوسترها و گراف ها برای ارائه و نرم افزار های معتبر که برای تهیه آنها اختصاص داشت، به سخنرانی پرداختند. در انتهای هر بخش از کارگاه، زمانی برای پرسش و پاسخ و تبادل نظر در نظر گرفته شده بود.

شایان ذکر است، سومین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی علوم و فناوری سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی، در تاریخ 3 لغایت 10 آذرماه 1397 توسط ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری درحال برگزاری است.

 

کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/ZrBi