برگزاری جلسه کمیته دآنش اموزی ستاد با حضور مدیر ناحیه 4 آموزش و پرورش

حضور دکتر محسنی مدیر بخش دانش آموزی ستاد سلول های بنیادی، خانم نیکویی و جمعی از اعضای کمیته دانش آموزی در محل قطب کشوری سلول های بنیادی مستقر در پژوهش سرای ملاصدرای کرج در تاریخ 13 دی ماه سال 1397 برگزار گردید.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی جلسه ی با حضور دکتر محسنی مدیر بخش دانش آموزی ستاد سلول های بنیادی، خانم نیکویی و جمعی از اعضای کمیته دانش آموزی در محل قطب کشوری سلول های بنیادی مستقر در پژوهش سرای ملاصدرای کرج در تاریخ 13 دی ماه سال 1397 برگزار گردید.

در این جلسه خانم نیکویی دبیر علمی قطب به گزارشی از نحوه برگزاری برنامه دانش آموزی سومین جشنواره ملی و کنگره بین المللی علوم و فناوری های سلول های بنیادی ارائه کرد. در ادامه هزینه های این برنامه مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در ادامه دکتر محسنی ضمن تشکر از همراهی مستمر و مؤثر مدیران ارشد وزارت آموزش و پرورش و نیز همکاران دلسوز و سخت کوش قطب کشوری اظهار امیدواری کرد که برنامه سال آتی با همت تیم علمی و اجرایی، منظم تر و پربارتر برگزار گردد.

وی در ادامه در جلسه ی هیئت امنای قطب کشوری که به ریاست آقای پوستین دوز  مدیر ناحیه ۴ آموزش و پرورش شهرستان کرج برگزار شد شرکت نمود. در این جلسه در مورد کاپ دانش آموزی، ایمن سازی پژوهش سرا و برنامه های متنوع قطب بحث و تبادل نظر شد.


کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/ZDMi