برگزاری جلسه مذاکره فناوران با سرمایه‌گذاران در ادامه نشست فن بازار سوم

در جلسه فن‌بازار سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی كه با حضور بيش از ١٠٠ نفر از سرمایه گذاران و صاحبان ایده و فناوری برگزار شد، سرمایه‌گذاراني از صنایعی نظير سلامت، خودروسازی و فناوری اطلاعات حضور داشتند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی، در جلسه فن‌بازار سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی كه با حضور بيش از ١٠٠ نفر از سرمایه گذاران و صاحبان ایده و فناوری برگزار شد، سرمایه‌گذاراني از صنایعی نظير سلامت، خودروسازی و فناوری اطلاعات حضور داشتند. از جمله اين سرمایه گذاران می توان به شناسا، صندوق لوتوس پارسیان، سرآوا، ايراتل ونچرز، صندوق توسعه صادرات، پرشين دارو البرز، ليدكو، بن ياخته هاي رويان، هولدينگ فناوريهاي نوين آستان قدس رضوي، سرمايه گذاري بانك مسكن، پارس ليو طب، مركز فابا، هولدينگ بركت، ديجي كالا و چرم درسا اشاره کرد. علاوه براين، پروفسور Kineoka از سازمان غذا و دارو ژاپن به همراه دكتر شهسواراني در جلسه ارائه حضور داشتند.

در اين دوره ۳۵ تیم در فن بازار به رقابت پرداختند و پس از داوري هاي فني و كسب و كاري، ۱۲ تیم به مرحله نهایی جهت ارائه به سرمایه گذاران راه یافتند. پس از ارائه‌های 5 دقیقه‌ای استارتاپ‌ها، سرمایه گذاران در سالن تشریفات به بحث، مذاكره و تبادل نظر با فناوران پرداختند

. از جمله طرحهاي شاخص ارائه شده در اين دوره مي توان به بيوراكتورهاي سلولي، فاكتورهاي رشد سلولي، ساخت و تحليل داده هاي NGS، دستگاه فلوسايتومتري و دستگاه ويرايش ژنوم اشاره كرد.

بي شك حمايت از بومي سازي تجهيزات و مواد مورد نياز فراوري سلول مي تواند منجر به ايجاد و توسعه زيرساخت هاي مورد نياز و مطلوب و نيز توسعه همه جانبه و موزون علم و فناوري در حوزه سلولهاي بنيادي و پزشكي بازساختي در كشور شود.

 

 

کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/ZtDi