برگزاری جلسه تدوین و به روز رسانی برنامه راهبردی ستاد در سال 1398

جلسه تدوین برنامه راهبردی ستاد در سال 1398 با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد و همچنین مدیران ستاد در تاریخ 23 بهمن ماه 1397، در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی، جلسه تدوین برنامه راهبردی ستاد در سال 1398 با حضور دکتر حمیدیه دبیر ستاد و همچنین مدیران ستاد در تاریخ 23 بهمن ماه 1397، در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید.

در ابتدا دکتر حمیدیه دبیر ستاد ضمن تاکید بر اهمیت تدوین این برنامه در راستای اهداف و سیاست های سند ملی علوم و فناوری های سلول های بنیادی افزود: پیگیری راه اندازی مراکز سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی و همچنین بیمه خدمات درمانی سلولی از برنامه های مهم در سال 1398 خواهد بود.

سپس دکتر امیرخانی با اشاره به اهمیت به روز رسانی این برنامه‌، از حوزه‌های مديريتي ستاد شامل مديريت آموزش، پژوهش و توسعه منابع انساني، مديريت توسعه مراکز ارائه خدمات سلولي، مديريت توسعه تجاري‌سازي و بازار و  مديريت روابط عمومي و امور بين‌الملل درخواست نمود تا به ارائه پیش نویس اهداف و برنامه های خود در سال 1398 بپردازند.

دکتر اقدمی مدير توسعه مراکز ارائه خدمات سلولي ضمن ارائه محورهای برنامه این بخش در سال 98 بر لزوم تدوین آیین نامه ها ، پوشش بیمه و توسعه همکاري‌هاي بين‌المللي در زمينه گردشگري سلامت تاکید نمود.

سپس دکتر عارفیان مدير توسعه تجاري‌سازي و بازار آموزش، پژوهش و توسعه منابع انساني ستاد در خصوص حوزه آموزش و توسعه رشته مقاطع جدید در حوزه سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی و همچنین برگزاری کارگاه ها و سمپوزیوم های در حوزه های اولویت دار ستاد مطالبی ارائه نمود و بر لزوم حمایت از طرح های این حوزه اشاره نمود.

دکتر محسنی مسئول بخش دانش آموزی ستاد نیز پیرامون برنامه های دانش آموزی و راهبری این بخش در حوزه های متعدد زیرساختی، ‌آموزشی، اطلاع رسانی، استعدادیابی و سایر موارد مورد نظر با این بخش سخن گفت.

 

کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/ZcZ1