برگزاری المپیاد دانشجویی سلول های بنیادی و مهندسی بافت به صورت غیر متمرکز در سال تحصیلی 1398

نشست کمیته علمی المپیاد دانشجویی سلول­های بنیادی و مهندسی بافت با حضور جمعی از اعضا و به سرپرستی دکتر عارفیان دبیر این المپیاد در محل ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی، نشست کمیته علمی المپیاد دانشجویی سلول­های بنیادی و مهندسی بافت با حضور جمعی از اعضا و به سرپرستی دکتر عارفیان دبیر این المپیاد در محل ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی برگزار شد.

در ابتدای این نشست دکتر عارفیان به ارایه گزارشی از تعاملات صورت گرفته با سازمان سنجش آموزش کشور جهت برگزاری المپیاد در سطح ملی پرداخت و افزود: طبق هماهنگی های صورت گرفته این سازمان، دومین المپیاد دانشجویی سلول های بنیادی و مهندسی بافت به صورت غیر متمرکز با همکاری مناطق ده گانه برگزار خواهد شد. وی همچنین افزود: منابع آزمون این المپیاد که با همکاری اعضای کمیته علمی تهیه شده جهت اطلاع رسانی به علاقمندان به شرکت در این المپیاد در اختیار سازمان سنجش قرار گرفته و این اطلاعات به زودی از طریق وب سایت این سازمان در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

در ادامه دکتر عارفیان به معرفی نمایندگان این ستاد در مراکز مناطق ده گانه پرداخت و افزود این نمایندگان جهت همکاری به سازمان سنجش معرفی شده اند.

 سپس دکتر جلالی از اعضای کمیته علمی المپیاد، برگزاری کارگاهی ویژه این المپیاد جهت برگزاری هر چه بهتر این فرآیند علمی در مناطق ده گانه کشور با حضور نمایندگان معرفی شده توسط ستاد به سازمان سنجش، را  پیشنهاد داد.

دکتر واشقانی از اعضای کمیته علمی المپیاد با تاکید بر اهمیت برگزاری این المپیاد بین رشته ای در سطح کشور خواستار مکاتبات لازم با دانشگاه های تیپ 1 کشور جهت اطلاع رسانی در سطح دانشگاه های وابسته به وزارت علوم  شد.

 

 

کلمات کلیدی

تصاویر

//isti.ir/ZHRi